News!

Igår var en väldigt chill dag!  Först var de upp till stallet och rida!  Red inte Tamira utan hon fick vila utan det blev en uteritt på Lukas! Som var väldigt pigg och MYCKET lättare att rida ute än inne! :)  Så de var väldigt skönt att bara rida på lite lugnt imed att det var lite geggigt och halt ute! Men blir förmodligen att jag rider Lukas lite mer nu framöver! :)
 
 
Sen igår tränade man en liten stund med Olivia! :) Vilket var väldigt roligt! Och jag håller mina tummar att hon inte blir sjuk så vi kan träna mer nu på lovet! Är inte jätte roligt att träna ensam.... Sen hemma tog man de lugnt och tog en promenad ute i de kyliga vädret! Jag bara LÄNGTAR tills snön kommer nu!! Känns onödigt att det ska vara kallt utan någon snö!! (: 
 
 
Idag blev man väckt av Sis för att åka upp till stallet!  Räknar mina dagar på lovet har haft 1 sovmorgon hitills "/ Men upp till stallet blev det! Och jag fixade allt medan Sis red! Är jag inte snäll?  För de var några som provred Tamira så nu åker hon denna eller nästa vecka om hon går igenom besiktningen! :)  Så det är därför kanske det blir att jah rider Lukas lite mer nu! :)  Så får se hur de går ;)  Sen blev det att åka hem och blev att man köpte Subway på vägen hem :)   Så har man chillat! Nu blir det att åka in till stan och träffa Esther :) 
 
En film som inte är värd att se! Kan jag varna er så ni slipper slösa tid på den...
 
 
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0