Love the orange top!

Efter ett jäkligt långt inlägg får ni ett lite kortare nu! :) Idag har jag ridit Lukas! Gick la inte världs bra kan jag verkligen inte påstå! Men roligt att testa en seg ponny som man verkligen var tvungen att använda benen på! Dock så kan jag aldrig säga att jag kommer gilla den sortens hästar! Men alltid roligt att testa något nytt! :) Hoppade även lite på honom otroligt stor skillnad! Red som tur var med gogen! Annars hade jag nog varit ganska körd.... ;)
 
 
Nu blir de att festa lite..! Men ska komma hem tidigt! Senast kl 12!! För imorgon är det ju tävling! Och denna gången ska jag verkligen hålla tiden! Vill ju börja ha lite bättre koll på klockan! Kan ju vara bra när man ska upp tidigt osv... Konstigt nog går man inte igenom klockan så mycket på matte lektionerna... och det är la typ det viktigaste att lära sig? eller...? 
 
Detta är kläderna som jag bär! ÄLSKAR toppen som Sis köpte idag! Wish it was mine! ;)  Fast tyvärr nu när det är så mörkt kan man inte se denns fina färg på bild! :(  ska se om jag kan ta en bättre bild nästa gång jag bär den! :)  Är mycket klarare orange färg IRL!! :)
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0