LÅÅÅÅÅÅÅNNNGT INLÄGG!!

Nu när jag har en gamal HTC mobil blir det lite svårare att göra inlägg! Men får se till att fixa det ändå, får använda kära lilla datorn istället ;) För de på 3 tyckte också att det var på tiden att jag lämnade in den när de såg den förfärliga skärmen x'D Fast de konstiga är att de ändå bara kommer skicka en ny mobil men jag måste vänta 1-2 veckor på den :(  Lite tråkigt menmen kommer ju få en hel sen!
 
Gjorde omprov i torsdags! Gick mycket bättre än väntat! :D Fast vet inte om det räcker till ett G men hoppas gör man ju alltid ;)  Sen när man skulle gå till bussen så ös regnade/snöade/haglade det! Och jag hade inget paraply :(  Så man blev ju något blöt! Men måste ändå säga att jag är redo för vintern! Ska bli så jäkla roligt och mysigt med all snö! Dock är de inte lika roligt att det måste bli kallt...
 
 
Igår var de att sminka och öva lite mer på modellering av ansiktet! Riktigt roligt måste jag säga! Det är detta man har väntat på typ i 2 år! :) Sen på kundmottagningen så hade vi inga bokningar så det blev istället att vi skulle göra reklam för det! Jag och Mathilda gick till högskolan och satte upp lappar! Lite jobbigt att gå i höga klackar hela vägen dit!  Fast fick reda på att jag fått praktikplats de 3 första veckorna också! På Bra & Begagnat! så de ska bli roligt att se vart dem har där! Har aldrig hört talas om det innan! :)  Sen blev det upp till stallet och rida! Var super pigg ponny så fick bli att galoppera av henne ordentligt! För idag var de några nya som provred henne! Får hoppas att det gick bra! :)
 
 
Senare på kvällen blev det ut och äta! Riktigt roligt och trevligt! Dock hade jag haft problem hela dagen vad jag skulle ha på mig! För man skulle vara uppklädd men inte för mycket och inte för lite! I-lands problem på högsta nivå!! Haha! Menmen hade bara 30 min på att sminka om mig och tänka vilka kläder jag skulle ha på mig innan jag skulle ta bussen in till stan! För i skolan sminkar det mig av någon konstig anledning alltid ljusare än vad jag är!
 
Ja detta var de senaste dagarna! Nu måste jag fixa mitt rum för bror ska ha kompisar över och sen måste jag fixa iordning för jag ska upp till stallet och rida Lukas! :) Blir intressant att se hur det går! Har ju inte världens starkaste ben direkt.... Och är inte så van att driva men de ska nog gå hoppas jag! :)
 
Asså gud vad jag längtar till min egen student!! Mindre än 1 år kvar nu!! :D
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0