Happy Happy, but nervous day!

Igår fick man ett jätte glatt samtal på kvälls kvisten precis innan X-factor! :) Nämligen att några ville komma och provrida Tamira!! :D  Så de kom idag och de gick super bra! Dock red jag skit dåligt! (Va skit nervös med en som skulle provrida + att ägarna var där!)  Menmen de ska höra av sig så snart de har bestämt sig så vi får hoppas att de vill ha henne för de är sådana folk man vill ska köpa ens häst! :D   Så nu väntar man spänt på att få se vad som väntar i framtiden! ;) 
 
 
Annars har jag haft en lugn dag mest varit i stallet och tagit igen lite skolarbete (kollade min mail idag.... alltid skolarbete därifrån!)  Men nu är de inskickat iallafalll så har man även kollat lite på Kriminalare + Hellcats! I detta kyliga/kalla höst vädret! :) 
 
Igår på X-factor så tycker jag att de definitivt var rätt människor i botten! Hey Mary ändrade ett ord i en av mina favorit låtar NOT OK! Sedan var Frejas låt tråkigt IGEN.... Så dåliga låt val = du hamnar i botten !  Fast favoriterna är Isak, Malcom, Awa, Alexander, J.E.M, Benny och sedan kommer nog Frida, Manda, Oscar och sist Hey Mary! :) Tror inte jag har glömt någon ;)  hehe!  Fast de 6 första vill jag typ att alla dem ska vinna! Haha x'D Måste säga att detta är MYCKET bättre än Idol :)
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0