Explode!

Har inte gjort några inlägg på några dagar nu.... Men har vart sjuk och i onsdags kändes det som om huvuder skulle EXPOLDERA!! Hatar verkligen huvudvärk så de fick bli en heldag i sängen!  Så de här dagarna har jag inte gjort mycket mer än sovit och tagit de lugnt men det börjar bli bättre nu!! :D  Så kollat på film och tagit hand om mig själv lite! Med ansiktsmask (för har börjat få extremt dålig hy... "/) och sedan fixade jag mina naglar tog bort mitt gamla som började trila av, filade till dem lite och tog genomskinligt naglack så de får lite glans! :)  Men tyvärr så missade jag invigningen som vi har i skolan idag!! För den nya salongen som jag hoppas att den går bra och är roligt! :) 
 
 
 
Men som ni märker har de inte hänt så mycket... Fast i tisdags gick det bra på Jensträningen dock blev hon lite trött i slutet av passet och började springa lite... "/  Fast hon har ju fortfarande vinterpälsen så det var inte jätte konstigt att hon blev det då de var en jobbig övning med en massa bommar och cavaletti! =) 
 
 
Den första bilden som jag la upp på denna bloggen!  (Imed att jag inte direkt har hunnit ta några nya bilder...)
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0