Det bästa med hösten!

Nu när man har sett allt de tråkiga regnet börjar det fina med hösten komma!! :D. Nämligen när alla träden ändrar färg och det är lagom kallt man behöver inte ha jacka bara en liten tjockare tröja! :).

Skolfotot idag kunde knappast bli värre!! OMG säger jag bara! Ser ut som Gud vet vad! Sen när man tog ensam bilderna skrattade jag HELA tiden!! Utan den sista lyckades jag hålla mig lite lugn ;) haha! Jaja så kan de gå... Fick ju fotografen att skratta iallafall ;) haha!

Sen på idrotten körde vi spökboll fotbollsövning och sen fotboll! :D dock har jag lite problem att träffa bollen utan träffar istället benen på de andra spelarna... Not so good! Fast är man med i spelet får man spelet tåla ;)


Nu blir det ridning! Kan ju fortfarande rida ute så får bli ett pass på utebanan idag! :D



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0