Christmas spirit!

Idag har jag sovit ut ordentligt! :D  Var ju ändå första lov dagen! ;) Och får ju inte glömma att igår natt ställde vi ju om klockan! :)  Sen blev det att man gick upp och gick till Netto med Sis! haha! De har ju sjukt goda kladdkakor där! ;)  Efter det så fixade man till sig lite och åkte till Bra & Begagnat där jag ska vara 3 gånger i veckan mina första 3 veckors praktik! :)  De var super trevliga där! :D  Ska även tänka ut hur jag vill inreda ett fönster! :)  Får välja vad jag vill i hela affären att sätta i det så jag längtar faktiskt lite till det ;) Dock längtar jag INTE till att behöva ta bussen kl 7 3 gånger i veckan...! 
 
Sen blev det upp till stallet och ta en lugn skritt tur i detta tråkiga vädret runt dammen! Fick höra att de snöar mycket i Dalarna nu!! Jag vill ha SNÖ!! Tänk va gulligt allt kommer att bli med jul pyntet, baket och Aa bara allting!! :D  Jul andan helt enkelt ;)
 
Kollade även på denna filmen ikväll och måste bara säga att man ALDRIG tröttnar på den! :)
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0