Bättre än väntat!

Igår gick jensträningen riktigt dåligt! Fick sänka och typ bara hoppa 80-90 cm! Medan de andra fick hoppa 1-1.10 cm!! Fast jag red bra osv... Sa dem men Imed att de gick dåligt kan jag ju inte ridit så jäkla bra (enligt mig iallafall) började tillochmed gråta för jag var så frustrerad haha lite komiskt ;)


Men de har vart en bra skoldag och provet gick bättre än väntat dock kanske man borde koncentrera sig liiite mer på lektionerna! ;) nu blir det träning med Olivia! :) ska bli riktigt roligt för förlorade ju typ alla mina träningspass förra veckan bara för att man drack "/

Dagens outfit svarta genomskinliga strumpbyxor, svarta kortbyxor, vit tröja med volanger och blommor på :)


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0