A ordinary day!

Fick springa som vanligt till bussen i morse.... Måste säga att jag har börjat tröttna lite på det... Menmen tyvärr så har jag ändå börjat vänja mig vid det.... Haha! Gick igenom produkterna till ansiktmask idag! Ska bli skönt sen på fredagarna efter praktiken (varannan fredag!) När vi ska få göra dem på varandra! :)  En timme med massage och skönt nerbäddat i ett täcke! Kommer man få bättre lektioner än så?  ;)
 
Blev sen att man tog bussen upp till stallet och red ponnyn! Fick bli en rejäl genomkörare för henne med gogen! Fast sjuk läskig sak hände när jag ledde av henne i ridhuset! En annan häst var där inne och fick värsta rycket och sparkade personen som ledde den rätt på höften!! Sjukt läskigt när sådana saker händer! Dock är häst människor tuffa så efter hon hade fått lite hjälp så skrattade hon bort de lite och haltade fram och sa Nu har jag fått ett nytt blåmärke!    
 
 
Sen blev det hem och sätta sig framför datorn och göra färdigt några uppgifter! "Pinki promis" med Megan att jag skulle göra färdigt dem innan veckans slut!  Fast i X-factor reklamerna brukar det mest bli att man pratar och skvallrar lite! Istället för detta pluggandes....  Undra hur de kommer sig?  Fast jag har sökt till två jobb nu! Ett är att sälja 250 lotter (50 kr styck) eller hårstylist!  (Hoppas att jag får de andra jobbet x'D)
 
Dessa bilder trodde min kära mor att det var Jag istället för Jonna! Haha!  Lite illa när ens mamma inte ser skillnad på sina barn.... 
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0