Work Sunday!

Tog en rejäl sovmorgon idag! Efter det har jag tagit en rejäl utrensning i mitt rum! Som faktiskt ser stort och rent + fräscht ut nu! :D  Mycket härligare att komma in i ett städat rum! Så det kommer jag att satsa på i fortsättningen! :) Nu blir det att göra färdigt några skolarbeten och skicka in dem! Skulle vara sjukt skönt att bli av med allt så fort som möjligt så man slipper den där "sista minuten" stressen som ALLTID verkar komma..... Och ärligt talat så börjar jag bli lite trött på den.... Ett av mina nyårs löften var ju faktiskt att ta skolan mer seriöst!
 
 
Så detta kommer bli en "jobb" söndag! Nu när man inte ska till skolan på 6 veckor! Så måste man ha en STOR självdisciplin! :)
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0