What dosen´t kill you make you stronger!

Kollar på "I hennes skor" med brodern min! :)  Riktigt rolig film! Nu när alla andra är ute och festar! Kan säga att de är mysigt med sådana här dagar men skulle vart sjukt roligt att klä ut sig och gå ut!! Men snart så! Bara typ lite mer än en månad kvar nu!! :) 
 
 
Idag sov jag typ ända till kl 1.... Sen blev det att äta frukost och åka upp till stallet för nu ska jag ju hjälpa till med Lukas typ 1 gång i veckan! :)  Var ju tvungen att testa och hoppa honom! Nu innan Jens träningen! Kan säga att kombination gick bra lite konstigt i början tyckte han.... Men hoppade räcke på 90 cm! Men det är en otroligt STOR skillnad på honom och Tamira! Fast när jag red fram fick han ett av sina ryck... Som han kan få ibland om man trycker till honom... Så han for iväg som en kanon kula och tog ner huvudet och brallade! "Sparkade" till mig på baksidan nedre rygg och lite på vaden.... Så kan säga att man har lite ont men är mest förbannad på mig själv... som jag typ alltid blir när jag flyger av... Men sedan när man väl hoppade gick det bra! :D  Så har lite ont när jag sitter stilla för länge men annars är man OK bara några blåmärken.... ;)
 
 
Detta är den söta lite busiga ponnyn som jag ska hoppa nu framöver! :)
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0