Water With Duks!

Har vart ledig idag! Otroligt skönt! Behövde den extra sömnen! :) Vaknade dock redan kl 11!! Men det har vart en bra dag jag och mamma åkte till a6 för att hämta min mobil!! Är super glad att få komma in i den "sociala" världen och slippa typ vänta 30 min på ett sms.... Och de går så fort och måste även säga att man saknar att spela vissa spel ;) hihi
 
 
Sen blev det att åka upp till stallet för det är Jens träning! :) Var jätte taggad till det då de gick så otroligt bra i helgen! :) Kan säga att det var tur att man hade övat på att hoppa vatten matta, sockerbitar och Krafft! För just allt de kom med på träningen + en massa dressyr övningar... Tyvärr går ju inte en bra kondis/flås att bygga upp under en natt... Så det var de ända som sänkte oss idag att han inte har så bra kondition! Annars gick de bra! Han hoppade allt tillochmed vattenmatta med ANKOR i!! :D  Fast man kan inte bara skylla på pollen att han har dålig kondition utan jag måste bygga upp lite mer muskler! (Gillar att träna mer kondition men blir till att byta till styrka nu!)
 
Dagens outfit:
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0