training in black!

Är ju min lediga dag idag!! :) Sjukt skönt att kunna sova ut lite!! :) Har hunnit måla lite och tagit en härlig dusch! Ska träna idag men hatar att ha flötigt hår så de får bli två duschar idag ;)  Har även städat rummet!! :)  Duktig! Hihi Fast har lite kvar att fixa, slå in några paket för att sedan kunna dammsuga rummet!! Tar upp väldigt mycket plats... "/  Fast så är det ju när julen kommer ;) 
 
 
Igår tog jag en lång promenad på nästan en timme!! Hade ju så himla ont i huvudet men det släppte efter det! :D Så idag är jag piggare än jag varit på typ en vecka!! :D 
 
 
Dagens tränings outfit + hur jag ser ut när jag tar mig till träningen! ;)
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0