Today..!

Har vart en bra dag på praktiken! :) MYCKET namn och folk att lära sig! :)  Börjar riktigt komma in i julstämningen (som om jag behöver det!?) för det fanns HUR mycket som helst av allt julpynt!! :D  Så otroligt roligt!! :)  Har fått plocka upp en massa julpynt, kulor, glitter och jag tror ALDRIG att jag har sett så mycket jultomtar! :D  Så nu är snö de ända som fattas! :D   Kan nog lugnt säga att jag kommer att bli kaffe beroende innan dessa 3 veckor är över 2 fika pauser + lunch = NOT good! (vill ju inte bli beroende!)
 
 
Har kollat på Project Runway Sverige! Tyckte kanske att någon annan skulle vunnit och åkt ut... Menmen det är ändå bättre än väntat! Så nu längtar man till nästa veckas avsnitt! :)
 
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0