This past days!!

Har vart lite dålig uppdatering nu de senaste dagen/dagarna....Så jag börjar från fredagen ;)  Lämnade då in cv på Jensen och de behöver förmodligen folk sen i december! Så jag hoppas på det men har inga stora förhoppningar för de brukar aldrig bli att man får det..... fast man ska tänka positivt!! ;)  Blev sen att man åkte till Hööks! Väldigt lång väg att gå från bussen om man tar 27:an.... Fast nu är den julklappen avklarad!! :D   Så nu är det bara Brors julklapp kvar att fixa! :)  Sen är det klappat och klart! ;) 
 
 
På kvällen blev det att man kollade på X-factor!  Tyckte om Manda men mellan hemme och J.E.M så var det rätt att hon åkte ut :)  
 
 
I lördags så hjälpte man till på tävlingen! Stod på framhoppningen! Riktigt trevliga  föräldrar! Var bara tvungen att stå till 2 istället för 4!! :D  Var dock tvungen att hjälpa till och röja upp lite i stallet för imorgon flyttar den nya in i stallet!! Ska bli spännande att se hur den trivs! Kan säga att den utrensningen behövdes!! Och resultatet blev sjukt snyggt!! Skulle bara behöva måla lite så skulle allt vara så snyggt de bara kan! :)  Och Sis var med och tävlade igår (kan säga att jag var sjukt sugen på att vara med också!!) Men hon kom placerad i första klassen! :D Och i andra fick hon ett pet! :) Så det var en bra sista tävling på Qajsa för henne!! :)
 
 
Sen när jag kom hem fixade jag till mig lite bytte kläder från att ha på mig tights, jeans, 2 tjocka tröjor, en flis och vinterjackan! Till ett par vanliga byxor och en vanlig tröja och vinter jackan!  Så kan säga att jag känner av kylan.... Hatar att jag är så frusen av mig!!  Men sen blev det att man tog bussen till Huskvarna (Bussarna matchade INTE varandra så tog över en timme att ta sig dit....) Jämte mig satt en dam sen och pratade på halva vägen till huskvarna med mig..... Lite roligt men inte så normalt! :) 
 
Träffade en kompis där och vi lagade mat hos honom eller jag tittade mest på när han lagade den..... Matlagning har ju aldrig vart min starka sida..... Vilket jag tror att alla som har sett mig laga mat håller med mig ;) Men blev en trevlig kväll! :)
 
 

Är sjukt trött efter att ha fått gå upp kl 8.... (La sig ju inte jätte tidigt) Har halvsovit och kollat på Harry Potter och de vise sten (somnade lite till den.... hehe) Så har typ inte gjort mågonting idag!!  Men ska fixa lite saker här hemma så de ser bättre ut ;)  Nu ska de fixas och donas!! Vill ha färdigt allt innan jul!! :)  Hjälpte även bror att fixa en bild till sitt CV så han kan börja skicka ut det!! :D  Måste ju försöka hitta jobb, kan inte vara hemma och såsa hela dagarna ;)
 
Kollade på 21 igår och den var faktiskt riktigt bra! :)
 
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0