The weekend!

Blev bra resultat efter gårdagens photo shoot! :D  Nu måste man bara fixa till bilderna lite vända dem på rätt håll och göra dem svart vita.... Fast det svåraste blir att välja ut 2 bilder!! Lär ta ett tag innan man klarar av det... Får ta hjälp av Sis att välja ut några bilder! :)   Har även köpt Emilias systemkamera! Så man slipper låna till varje fotografering.... + mycket lättare att ta med än med en digitalkamera! Dock är jag ingen mäster fotograf, lär få öva ett tag innan jag kan bli en bra fotograf ;)  
 
Gamal bild från en av mina favorit photo shoots som man har gjort hemma! :)



 
 
Sen efter det blev det att skynda sig upp till stallet och fixa allt (kändes normalt, nu när man vart "stall ledig"!) Fixade till Lukas och så stod det ju hoppning på schemat! :D  Han hoppade ALLT!! (Tog in vattenmatta, sockerbitar och kraften!) Hoppade 90 cm över allt utan vattenmattan tog bara 80 cm över den :)  Men skötte sig perfekt och började piggna på ordentligt i slutet! :D  Riktigt roligt att märka att han har piggnat till!! :)
 
 
Sen blev det hem och byta om sedan sticka till Ikea! Var ju tvungen att köpa julklappar till bror! Dock otroligt svårt när det finns så mycket att välja på!! Men har kommit på att jag vill ha presentkort på Ikea och ingen ska köpa mina hushålls saker! (Vet ju hur jag vill att de ska se ut!)  Men otroligt roligt att gå runt där inne lite! Sis var även snäll och bjöd mig på en av Ikeas goda korvar! :D  Och det är tur att man har Jesper som skjutsar nu innan Sis har tagit körkort!! :) 
 
 
Sen blev det hem och fixa till lite till i huset, har ju inte världens välstädade hus! För det känns som om de måste vara lite extra fint när någon kommer första gången hem till en eller när man har släkt kalas! :)  Kollade även på Så mycket bättre!  Var ju Ugglas tur!! :D  Dock var jag sjukt besviken på resultatet! Tog ingen av hans "nyligaste" låtar :(   En som gjorde det blev katastrofalt ful verision av Kung i baren!! Usch fy blä! Besviken menmen..... Inte mycket som kan göras åt det! Darin och MissLi gjorde bra verision av de låtar som de valde! Sen blev det att man kollade på en hel film och typ 3 halvor av filmer (zappade i reklamerna x'D)
 
 
Idag har jag visat Nicke runt i Grästorp som är väldigt litet nu när man skulle visa någon det... Så fick även visa lite av Hovslätt och Kättilstorp ;) Sen blev det att man kollade på filmen Gone som inte blir sämre utan snarare bättre desto fler gånger man kollar på den :) Men nu ska jag kolla på The mentalist och sen blir det två till kriminalare för som söndagar alltid är "Crime Night"  ;)
 
 
 
Ett litet tips till er alla! Om ni har en mobil jämte er när ni ska tvätta händerna se även till att ha en hårfön hemma! För de råkade jag göra först funkade den men sedan gjorde den inte det... så då tog jag isär den och hårfönen fick komma fram och fixa till det så nu funkar den igen!! :D  Ibland har man tur ;) 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0