Some mornings it´s hard to get out up from the bed....

Var riktigt svårt att gå upp imorse!! Så idag blir det att lägga sig TIDIGT!! (Fast jag är ledig imorgon!!) Har varit en riktig rolig dag! Var inte jätte mycket att fixa i fönstrena men vi hade ett till som vi skulle fixa! Förnya det lite ;) Blev jätte fint med gröna och svarta färger! :)  Sedan blev det att byta kläder på dockorna!! För nu ska de vara fest klädda!! Lite svårt att hitta rätt storlek men lyckades nog ganska bra hoppas jag ;)  Gick i lila, svart och grått! :) Även lite andra färger men det var dem som var i fokus!  Jätte roligt var det!! Mycket lättare när man får välja själv vilka kläder, accessoarer, väskor och skor de ska ha! :)
 
 

Dock har jag haft ont i huvudet HELA dagen!! :(  Så nu har jag ätit lite och vilat (har inte hjälpt!! "/)  Nu blir det de sista alternativet jag har kvar! Nämligen ut och gå! Får se om frisk luft gör det hela lite bättre!! :) Hoppas Hoppas!! :)
 
Hade svarta kortbyxor, lite oversize röd t-shirt, och ett par klackskor! 
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0