Not what I was planing.....

Är ju ledig varje tisdag nu 3 veckor framöver... På både gott OCH ont!! Ska ju plugga lite under denna tiden!! Men istället sov jag till 14.00 Inte lika bra!! Så har precis ätit frukost! Förstör lite dygnsrytmen för snart ska man iväg och träna! Innan de måste jag typ äta... Fastän jag inte lär vara hungrig!! :(  
 
 
Så jag hade planerat min dag:
 
  • Gå upp senast kl 11.00
  • Ut och springa en runda
  • Äta frukost
  • Nu är kl 13.00 PLUGGA!!
 

Blev ju inte direkt som jag hade planerat.... Men får bli nästa vecka istället!! :D  Fast nu ska jag faktiskt plugga lite!! Duktig innan Jens träningen ;) hihi
 
Kollade på denna filmen igår! Trodde den skulle vara SJUKT pinsam! Vilket den inte var utan den var bara lite pinsam och mest rolig!! Så blir att man kollar på 2:an nu ikväll för Svenska Hollywood fruar har ju slutat sändas :(
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0