Not nice at all.....

Var ju ute och spran i morse blev jätte pigg och så.... Men sedan mådde jag illa och spydde upp min frukost!! :(  Drack även yoghurt till lunch men även den åkte upp :( Passar verkligen INTE att bli sjuk nu!! Men har kunnat äta 2 degestive kex och 2 riskakor! :)  Så de känns lite bättre nu!! Men det blev ingen praktik för min del :(  Och jag som hade tänkt köpa en söt sak i affären idag!! Ville gärna ha den! Så får hoppas den är kvar eller att jag kan köpa den på fredag! :D  Hoppas, Hoppas!
 
 
Men denna dagen har bestått av att sova och efter det sova lite till sedan kolla på 2 broke girls och har faktiskt gjort lite skolarbete!! Får ju inte vara hur lat som helst! ;) Men nu blir det till att sova igen! Och hoppas att man kan äta lite ordentlig mat imorgon! :) 
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0