Mycket att göra!!

Praktik dagen har varit jätte rolig!! Tog dock typ 30-50 min att välja ut rätt kläder till skylt dockorna + få på dem kläderna!! De ville verkligen inte samarbeta med mig... + att ena dockan inte hade armar försvårade det hela något.... Men lyckades till slut! :D   Glömde dock ta bilder så kan inte använda det i uppgiften som vi fick under apu:n :(   De har börjat sälja Jul sakerna där idag! (första dagen!!)  Och folk kom kl 10 och kollade igenom fönstrerna och det öppnade inte förrens 2!! Men folk stod halv 2 och köade för att komma in först!! Lite roligt! Och jag fick en chock för det var verkligen knökafullt!! Fick hjälpa folk att hitta saker och vad mycket saker kostade osv... Lite svårt imed att jag inte hade så stor koll "/  Men de löste sig alltid! Som tur va ;)  
 
 
Sen efter praktiken blev det att man tog en fika och gick runt i Huskvarna lite! :)   Så de har vart en trevlig em/kväll! Och nu har man kollat lite på Trinny och Susannah stylar om Sverige! :)  Twilight vecka är det ju också, inte för att jag gillar filmerna men det är på något sätt lite mysigt att kolla på film när det är reklam imellan x'D 
 
 
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0