Many Pics and a little text!

Har inte gjort ett "riktigt" inlägg på ett tag! Har bara blivit några snabbisar!! Så nu ska jag ta och göra ett litet längre inlägg! :) 
 
Får väll börja med i torsdags! Då var de ju skolan som gällde! Fick en ansiktsbehandling men uppenbarligen så lyssnar jag inte på särsklit lugn musik när jag får den... Hahah och pratar väldigt mycket ;)  Lyssnade nämligen på BomBom (är i min spellista men konstigt nog så kan jag tillochmed sova till sådan musik!!)  Borde ni ta och lyssna på! :)
 
Sedan blev man sminkad! Skulle framhäva mina ögon + tänka på formen! Så det var lila sminkning med lite rosa i sig(om man vill framhäva gröna ögon ska man ta Röd eller Rosa!)  Blev riktigt nöjd! :)
Resultatet:
 
Sen efter skolan blev det att man åkte hem tog de lugnt och sen åkte och firade Mormor! Hannes körde dit och måste säga att Sis kör bättre än honom.... Menmen de kommer väl med tiden ;) Och hur mycket man kör osv.. Efter det blev det 1 timmes träning med Olivia! :D  Riktigt härligt, dock finns det konstiga människor på gymmet... Det är till för att träna och inte ragga eller kolla in någon! Bara för de som har missat det.... ;)
 

Hel outfit från torsdagen!  Älskar de skorna är otroligt sköna att gå i (springa funkar också bra ifall det behövs.. hihi)
 
 
I går (fredag) var de ju min sista praktikdag! :(  Så tråkigt! Får hoppas att de är lika snälla på de andra stället! Det tror jag men man lär känna de människorna och jag tror inte direkt att man kommer att träffa dem på stan eller nått sånt... Så de får bli att man åker dit! Har presentkort på 75 kr och så fick jag en snygg väska och en söt klänning! :) 
 

 
Efter praktiken blev det att man träffade Nicke lite innan han skulle jobba! Efter det tog man bussen hem, lämna av väska och äta lite innan man stack till Olivia! :)  Blev inte riktigt som man hade planerat men hade trevligt ändå! Stack hem vid 7 tiden, så man hann hem och ha en mys kväll med familjen och kolla på X-factor! Tror alla blev chockade att Malcom åkte ut!! Fast han kommer ju klara sig bra utan programmet också! Lär ju redan ha fått skivkontrakt!  Älskade Isak´s nummer av Working 9 to 5!  :)  Gick och la mig relativt tidigt! Var gäspig och trött nästan hela dagen... Fast man var lite sugen att gå ut när typ alla skulle göra det! Menmen bara några veckor kvar nu!! :D Wiee!!  Längtar!!
 
 
Vaknade att en smsade mig kl 7 på morgonen... Var lagom glad då... Fast bestämde att jag inte skulle svara utan bara somna om till kl 11! :D  Så hade man också fått meddelande av Linda på FB! Och nu är de bestämt jag ska gå ut den 21 December! Haha!  Tror nästan aldrig jag kommer att kunna vara den som inte planerar något... Finns alltid något som man måste göra! :) Fick även reda på att det är någon som kommer och provrider Qajsa imorgon!! :D Får hoppas de går vägen nu!! :)  För de har redan hört sig för om henne! Som tur va tycker alla om Qajsa och att hon är en fin ponny! Så de ska bli spännande! :)  Och Sis är ju glad! ;)  
 
Dagens outfit:
 

 
 
Nu väntar jag på att Olivia ska komma så hon kan bli en 80-tals yuppie!! :) Får hoppas de blir bra!! :D
 
 
Kraam Missfleur♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0