Lyxigare känsla!

Nu är de dags för praktik!! :D   Blir lagret idag igen... Fast de är härligt att vara där också och se hur snyggt det blir!! :)  Såg stor skillnad igår dock är det mycket kvar! Så får jobba på effektivt idag! :)  Ska även inhandla lite kläder därifrån! Har typ inget som kommer därifrån!! "/ Har ju inte kunnat handla på ett tag... Men nu så lånat lite pengar så ska jag handla lite så jag slipper ha typ 1 tröja varje dag på mig.... Ska bli sjukt roligt för de har väldigt fina kläder där!! + nu när de har byggt om får det en mer lyx faktor! :) 
 
Men i lördags blev det också pizza + spela Crash! Både jag och Olivia dog ganska mycket... Hahha! Men roligt var de ;)  Sen blev det en promenad hem till henne (Till torpa och inte kaxholmen!!)  Så kollade vi på en film och sov! :)  En härlig Lördag! :)
 
 
Nu måste jag åka så att jag inte kommer sent!! ;)
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0