Friday! Nice but wierd!

Idag kl 8.00 på morgonen åkte Tamira och hon hamnade lite utanför Värnamo! Tog knappt ens farväl till henne.... Känns otroligt konstigt att inte ha en ponny som man måste åka till varje dag..... Har ju ändå gjort det i typ 6 år nu! Fast det känns samtidigt skönt! Otroligt konstigt men skönt! Haha! Aja... That´s life!  Jag ska ju ändå få träna på Lukas! Imorgon blir "första" gången som jag hoppar honom på allvar! (högre än 60 cm!!)  Ska bli sjukt spännande att se hur det går!! Förhoppningsvis bra! Men ändå! :)   Kan ju säga att jag lugnt kommer ha träningsverk!! Stackars små ben... Menmen De är de värt! ;)
 
 
Nu är jag troligtvis med Jonah och kollar på film + käkar godis ;) Härligt med en mys fredag! :D 
 
 
 
 
Sminkade Hannes idag till en vampyr eller jag tog bara lite vitt puder i ansiktet och brunt på ögonlocken och lite dusting! Så de vart ju inte jätte mycket direkt.... Men lite roligt att få sminka en kille men MYCKET svårare än att sminka en tjej!!  Fick även ta lite vax i hans hår!!  Skulle vilja fixa honom varje vecka typ vax i håret och öva att sminka på en kille!! :)  Fick även hjälpa honom på med de röda linserna (syns inte på bild! "/)  För han klarade inte att få i dem själv, för mig är det ju super enkelt imed att jag har gjort det sen jag gick i 6:an!! :)
 
Ser även prickigt ut på bilden men det är det INTE i verkligheten!
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0