Finally!

Sitter och kollar på New Girl och i reklamerna har jag vart duktig och jobbar med några skolarbeten! :D Annars har denna dagen vart väldigt chill, har fått höra några chockande nyheter och kommit på vissa kan man köpa julklappar till några månader innan julafton men de som man inte har ett så "seriöst" förhållande med borde man vänta tills december har börjat!! :)  bara ett litet tips så man slipper slösa de pengarna på skit som påminner än om något sorligt.... Har slagit in alla julklappar som man har köpt ska köpa 2 till i helgen sen är alla fixade!! :D Otroligt skönt att slippa tänka på det sen när julen närmar sig! Speciellt också så man vet hur mycket pengar man har kvar till sen!! :) 
 
 
Har äntligen målat färdigt byrån! Från att vara rosa gul till att bli vit! :)  Otroligt mycket finare än vad jag hade trott! Brukar jämt få färg på mig när jag målar! Men övning ger färdighet! Så nu spillde jag ingenting! :)  Har även snyggat till lite men har fortfarande otroligt mycket kvar att göra!! (Städningen i rummet och få lite ordning i gaderoben!)
 
Hade tyvärr ingen förebild men lådorna var rosa och det andra var gult! :) Passade azz bra in i Sis rum! :D

 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0