Can I never have any luck!?

Dagen har haft lite pinsama inslag men har varit en go, lite grå tråkig dag.... Började med att jag fick springa till bussen "/  Men det var en som var så gullig och bad busschaffören vänta på mig!! :D Finns hopp om mänsklig snällhet fortfarande ;)  Fast sen halkade jag och trillade på bussen!! Gud va pinsamt det var :(   Fast de som såg det måste tyckt det var roligt! :)  Sen var det skolan behövde inte sminka eller fixa hår utan de ska vi göra nästa vecka :)  Så det blev att jag jobbade på med projekt arbetet! :)  Har kommit en bra bit på vägen och ska jobba på lite mer nu ikväll också!! Är roligt när man väl har kommit igång! :)
 
 
Efter skolan blev det upp till stallet och fixa allt till lilla Qajsa gick som tur va jätte fort! :) Var roligt att se hur fint det har blivit i stallet och hur lite saker vi har kvar!! :)  För på måndag flyttar det in en ny häst i stallet  så nu är det dags att få ordning på allt + första gången på MÅNGA år som det är 4 olika hästägare i stallet! :)  När man kom hem låg det ett brev från transportstyrelsen!! Jippi tänkte jag, men varför i hela fridens ska jag få ha någon tur!? Nä utan nu måste jag skicka in läkarintyg!! FML!! :@  Så de gör verkligen allt för att de ska ta så lång tid som möjligt..... Så blev att jag har tagit det lugnt, en varm dusch och nu har jag ansiktsmask! Känner verkligen att jag behöver en chill avslappnande kväll!! :)
 
 
 
Kollar på Aldrig mer fet! Skulle vart jätte roligt att vara med eller jag är ju inte fet men då skulle man känna sig peppad på att träna! :) Fast nu har jag inte tränat på typ hela veckan :(  Min ursäkt är typ att jag väntar på min iPhone så det är därför jag inte tränar själv.... Hmmm en jäklig dålig ursäkt!!
 
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0