Almost 3 days!! :0

Nu var de längesedan jag senast uppdaterade!! Nästan 3 dagar...!! :0  Har haft tiden men verkligen ingen ork till det! Skriver ganska mycket från mina anteckningar (jag har skrivit med så liten text som bara går typ!!) Så efter det blir man ganska trött på att skriva och man behöver en paus! Fast nu måste livet gå vidare ;)  Börja plugga ordentligt! Stora förväntningar på denna veckan! :)  Ska ta tag i allt och uppdatera varje dag osv...
 
 
I helgen var man med Olivia och fixade henne 80-tal stil! Gjorde en lite lugnare än vad många tror 80-talet är för jag vill inte göra det "typiska" som alla förväntar sig utan visa att det finns flera olika stilar på det olika årtiondena! Men fick först borsta ut all tupering med en svinborste (den borsten är bättre gör inte lika ont + mindre hår fastnar på borsten) och efter det fick hon ta balsam i håret så försvann all tuppering! :)
 
 
Men måste sova nu innan man får ett till besök av mamma...! Så berättar mer imorgon! :)
 
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0