Advice for everybody!

TIPS OCH RÅD TILL ALLA!!
 
 
Du ger ett råd till en kompis och sen när du är i samma sits som kompisen och du har sagt till den vad den ska göra för något, och bara det är inte så svårt osv.... Men sen när du väl är i den sitsen så märker du det är MYCKET lättare sagt än gjort!!
 
 
Så se till att följa dina egna råd! Istället för att gömma dig fegt under täcket!! De ska jag i fortsättningen göra!! :D Känns otroligt skönt att ha bestämt mig för det! :)
 
Några gulliga citat!  Bevis på att jag börjar bli något trött nu...........
 
 
 
Nu ska jag städa, dricka lite varm o´boy (börjar bli förkyld"/)!   Så ska vara lite duktig nu i slutet på lovet ;) hihi Ska först bara sova några timmar ;)
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0