Tv night!!

Var så sjukt trött igår kväll ! + det är tv tittar kväll ;) haha! Dock har The mentalist slutat gå :( så de fick bli en lång promenad med Mila! :D


Men var på dop igår och de var typ under hög mässan när de predikar mycket och så... Och mycket sång var det! Annars kan dop vara lite gulliga men det var bara dopet som var gulligt allt annat var tråkigt. Förutom när prästen hade pratat färdigt så kom en man fram och sa typ. Jag vet inte varför jag kom hit idag men det var en känsla i magen som sa åt mig att komma hit! (lite roligt var det. Men man får INTE skratta i kyrkan). Men han sa att ingen har rätt att ta någons liv (prästen hade pratat lite om abort. Sedan efteråt så hade de en disskution och han sa typ att hon var vilseledd och sånt... Kunde ju inte stanna så länge för man fikar och ger presenter till barnet! Efter dopet ;). Och jag höll även lite i honom!! Tills han efter typ 10 min började gråta... Fast innan dess var de roligt !! :D


Efteråt så blev det att åka och kolla på lokalen där Anna och Tobias ska ha sin efter fest! :D (ska ju hjälpa till med serveringen) så man fick flytta bord för att se vad som blir bäst osv.... Men den hade typ VÄRLDENS finaste utsikt!! Det är även två stycken från JB som ska hjälpa till (var sjukt avundsjuk på hur blåa ögon en av dem hade!!) och även en till som har lite mer koll än en själv ;)


Men nu blir de skola så ha en bra morgon alla!!


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0