Oh happy happy day!! :D

Fick en rejäl sovmorgon idag! Ända till kl 10!! De va ett tag sen man hade det! Fast nu dessa lektioner man har kvar är inte jätte jobbiga direkt... Typ jobba med lite saker man har kvar så de blir religion i typ 3 timmar nu!! :). Så de ska banne mig bli klart idag! :D för sen när man kommer hem måste man fortsätta att städa rummet för kl 8 kmr brors bal dejt och Sis ska fixa hennes hår! I mitt rum... Bli verkligen ingen sovmorgon utan de blir till att gå upp kl 6... :(. Menmen ska bli roligt att se balen !! :D

träningen igår gick bra enligt alla andra (inklusive tränaren). Men jag hade velat ändra några saker! Fast jag kan hitta fel i allt jag gör men ändå! Måste dock öva på galopp språng mellan hindrena för man slipper inte ens matte i ridningen... Menmen. Dock fick jag sota idag för att jag sprang så mycket igår! Va nämligen tvungen att springa till bussen och de gjorde JÄTTE ont ! Men om man får ont så är de ju ett tecken på att man lever. Eller? Haha ska tänka positivt hela dagen idag för solen skiner och jag har fått sova ut! :D

har på mig mina nya turkosa skor! Dock är de en storlek för stora men de funkar ändå! xD


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0