LOOONGING FOR THE SUMMER CAN`T STAND THE SCHOOL ANY MORE!!

LÄÄÄÄNGTAR till sommaren!!  Fast de kommer vara ett helvete ända tills de säger att det är lov!! :D  Kan inte säga hur sjukt trött jag är på skolan!! Har aldrig NÅGONSIN! kännt att jag inte vill vara i skolan och bara vara hemma och inte göra ett skit! Eller hålla på med mitt projekt arbete lite istället för att försöka göra en massa prov när man får blackouter när man gör dem (där av att jag fuskar typ på alla, men detta var FÖRSTA gången nästan 5 år av fuskande som de kom på mig!! Fast aldrig på de nationella proven!! Som ändå ska räknas mest....) SÅ lär bli IG för att jag kollade EN sak som jag behövde på TVÅ uppgifter menmen.... Ett omprov till Vem fan orkar bry sig längre!?  Inte jag iallafalll.....


Men nu ska man göra klart naturkunskapen så om man har tur så kan man sluta innan 13.00 idag!!! Skulle vara sjukt gött om man kunde det!! Sedan bara vara ensam med alla tankar och allt som snurrar runt i huvudet på en!! Men ska kanske lyssna på de ryska gummorna och PARTY ALL NIGHT eller vad deras låt heter ;) 


Kan även kolla på vilken tur jag har haft de senaste dagarna med att mina hörlurar slutade funka eller det är nog fel ord att använda men kommer inte på något bättre.... Hörlurarna fastnade I mobilen så de ska lagas idag! Om 3:s internet funkar idag för igår gjorde de inte det....


Hur ofta ser ni att hörluren går sönder såhär!?  Tror typ aldrig att de har hänt typ... Gud vill verkligen inte att jag ska ha en mobil!! ;)  eller känns som om de inte vill ha mig, en gick sönder, en tappade jag och dennas hörlurar fastnar!?  Kan man få lite MEDGÅNGAR i livet snart?? 


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0