If u really want something you will find a way, if u not want it you will find a excuse!

Hello!!

Har haft fullt upp nu med att träna och göra färdigt allt inför slut tappen nu!!  Nästa vecka ska ALLT vara klart!! Så håll tummarna så att jag hinner göra färdigt allt!! :D Har ju hunnit skriva färdigt om alla årtal! (till mitt projekt arbete!) Sedan är jag nu ÄNTLIGEN klar med Miljö LCA uppgiften har ju jobbat lite mer än en månad på den nu!! Så nu är det bara

  • Plugga till matte provet!
  • Plugga till Svenska provet!
  • Göra färdigt Sälj Pärmen!
  • Jobba lite om Harne Krishna!
  • Skriva lite mer om Syfilis!

Så har ju då liiiiteeeee kvar att göra!! Menmen de sägs ju "Om du verkligen vill något hittar du ett sätt, om du inte vill så hittar du alltid en ursäkt"  Men nu är de slut med ursäkter för nu ska här jobbas på!! :D  Känner sig tillochmed lite duktig av att bara säga det ;) haha!

Men i fredags tränade jag med Olivia gick Station 70 / medel!! Jobbigt pass kändes i armarna och magen efter det!! Fast sjukt härligt att träna! Sen igår efter att man ridit så ble det att gå på ett vanligt Medel pass!  Så idag ska de bli sjukt skönt att bara Chilla lite och göra läxor + rida (ska hoppa idag!! :D)  Så lite träning blir det ändå ;) 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0