I´m back!

SHIT!! Va längesedan jag uppdaterade!!  Om jag ska vara helt ärlig så har jag hart så himla slutkörd HELA tiden de senaste dagarna!! :(  Brukar vara SUPER taggad på att tävla men igår så va jag helt lam... Kändes som om någon hade tagit ut min hjärna och satt in tuggumi eller nått! :/   Så ni kan gissa att de inte direkt gick så bra! Men kom runt i båda klasserna och hon var fin!  Så nu gäller det att få tillbaka mig själv lite mer och börja LEVA lite igen!! Som idag har jag sovit 3 timmar!! (på eftermiddagen!) Hade jätte lätt att somna !! Så snart blir det dags för sängen igen!! Ska nog göra några övningar på bollen först! Om jag orkar...  Har aldrig vart sån här innan!  De i klassen tyckte jag såg trött, seg, sömnig osv.....  Blev dock lite piggare när jag tog en 30 min ridpass med Tamira!! Fast hon var också ganska seg!!!Vet inte riktigt vad som har hänt!?  Menmen.... Nu ska de sovas och se om de blir bättre!! Hoppas på det iallafall ;)



Annars har jag haft de bra det senaste dagarna och jag hoppas ni också har haft det ;)  GOD NIGHT!!


Kollade även på denna filmen av Tim Burton!

Är lite konstig men lika bra som alla hans andra filmer!! :D  Och man kan ju inget annat än älska Johnny Depp ;)


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0