Hope!

Good Morning!  Känns lite segt såhär på morgonkvisten... Men snart blir det till att dra till skolan, tyvärr inte i något solsken.... Men får hoppas att det kommer senare idag ;)  Hoppas jag iallafall ;) 

Idag blir det först hälsopedagogik!  Får se om vi väljer Syflis eller om de blir något annat!  Är så sjukt svårt att veta hur man ska göra reklam för Säkert Sex för det ser jag som en självklarhet men det gör tydligen inte alla.... Så får hoppas att någon kommer med en snilleblixt idag!!  För förra lektionen kom vi ingenstans.... Men Esther visade mig en ny låt av Magnus Uggla, Den heter Passionsfrukt så lyssna på den!! Shit va rolig den är x'D  Finns på Youtube ;)   Passar även in SKIT bra på det temat vi har och om man kör den i typ  1 min så behöver man inte prata jätte mycket, dock skulle det vara en "seriös" redovisning, så får se vad läraren tycker om det!! x'D



Igår hade man den nya smink läraren! :D  Skit roligt var det!  Dock sminkade vi inget... Men hon var jätte bra och visade en fest/kvälls make och ett sotat öga!!  Så de ska vi få göra nästa vecka om man inte vill ta med en bild och göra efter den istället! Men jag hoppas verkligen att hon vill/får jobba kvar nästa år också!! :D 


Dagens outfit:




Facelook:





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0