Good and bad! But mostly Good !

Nu har man vart och hälsar på Malaika! :D. Hon har det jätte bra och trivs otroligt bra! Känns skönt att veta att de fortsätter på dressyren och gör henne ännu finare ! De har även börjat hoppa lite så då kanske man ser dem sen på någon tävling ;)




Idag har det typ varit VÄRLDENS finaste väder!! Har dock bränt mig men inte på ett jobbigt sett ;) först var de redovisning som gick bra men blir ju fortfarande så sjukt nervös... :(. Har lite att jobba på där! Efter lunch tog jag och Esther en fika på Malmborg's lilla! Det ligger på väster typ ;). Jätte trevlig personal så dit blir det flera gånger!! Soligt, fika och trevligt sällskap !! Inget man tackar nej till!! :D


Sen blev det upp till stallet och fixa allt och rida! Red barbacka 30-45 min svettiga blev vi båda! Innan detta så hade jag fått massa vatten splashat rakt på mig! För dunken var sönder och det märkte inte jag förrens jag hällde upp vattnet i hinken (fick typ halva på mig!! ) sedan har mina hörlurar gått sönder eller den "viktigaste" delen av hörluren sitter fast i mobilen och när folk ringer hör jag inte vad de säger om jag inte har mina hörlurar (och de måste vara i rätt läge annars gör jag inget!!) fast den i andra änden hör inte mig :(. Känner mig lite hatad av min telefon...




Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0