Full up

Har haft en sådan dag då man typ glömmer allt!! Vart så uppe i skolarbetet först var det matte som gällde jobbigt nog så kmr jag inte ihåg själv hur jag räknade ut uppgifterna!! Haha failat men gäller att plugga på för nästa vecka är det prov som gäller!! Får be till gudarna att jag får G ;) hehe kan ju knappast skada?

Efter matten blev det bild då jag jobbar om Jackson Pollock! Har börjat måla en andra bild av honom som typ är en häst liknande konst målning ;) haha bra förklaring!! Sedan blev de korv till lunch! Esther ger mig hennes och hon får mitt ris! Kunde ju knappast bli bättre !? :D på svenskan blev det eget arbete / övning till provet. Sedan de roligaste på hela skoldagen! GYMMET!! :D klarade dock inte mitt mål :( har inte sprungit på 6 månader ( förutom till bussen) och mitt mål var 3 km på 15 min! Och jag fick 16.20 :( sjukt besviken men nu jävlar ska jag ut och springa!!


Snart Jens träning får hoppas att de går bra nu!! :D


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0