F**k this morning!

Nu är det skolan som gäller! I detta regniga tråkiga vädret.... Och som om det inte räcker försov jag mig så börjar om typ 10 min och jag sitter på bussen.... Jaja får gå jäkligt fort! Men tog tyg skor (de första som jag såg). Så snart är man la förkyld som alla andra?


Men träningen igår gick helt okej ! Var dock en jätte svår linje med räcke in och 4 galoppsprång till ett räcke! Så de var redigt svårt men de funkade till slut! Men nu ska de övas på skänkelvikningar ! Och jag måste hitta balansen lite mer hur mycket jag ska ta i henne och när jag ska mjukna! Men mila var där och tog lite kort! :D så det kommer upp några sen i eftermiddag! :)


Hon köpte även detta azz snygga skalet på Ullared till mig! :D




Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0