Don't doing That misstake again!

Nu blir det till att sova! Har redan packat väskan och fixat färdigt + laddat datorn så OM jag försover mig igen så ska jag kunna hinna med ännu en tidigare buss !! Imed att jag vill inte komma sent 2 dagar i rad (dessutom båda engelska lektionerna blir det då!) fast vet att jag får G i engelska B sista engelskan nu! Sen blir det aldrig mer det "/ lite tråkigt men samtidigt sjukt skönt !! xD har även valt en sekt till religionen nu! Skönt att jobba tillsammans med någon också! Men det är hårt arbete nu som gäller i de närmsta 3 kommande veckorna! Sen ska allt vara klart! :D. Får hoppas på att det är de också! ;)


Efter skolan blev det träning med Olivia :D. Gick på station 70 / medel!! Sjukt jobbigt pass och jag som redan hade träningsvärk lär ju vara död imorgon!! För efter träningspasset så blev det upp till stallet och rida Tamira ! :) gick bra om man räknar bort skänkelvikningarna!! I början taggade hon på hindrena som var framme men efter 15 min gick hon fint i alla gångarterna !! :D

kommer bild på dagens outfit! Kan säga att tyg skor var ett VÄLDIGT dåligt sko val idag...



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0