All worth it when the light moments comes!

Har vart en chill skoldag har typ inte gjort något typ... Eller inget som var JÄTTE ansträngande.... Så de va skönt för de känndes som om jag skulle somna HELA tiden typ x'D  Men kan säga att på formgivningen så skulle jag rita en kyckling och de ser verkligen inte ut som jag trodde att de skulle göra!! Haha min hade de där smala benen en prick till öga och tjock kropp x'D   Men fick en mall så de såg ut som en "riktig" kyckling !! ;)


Efter det så shoppade jag skor ett par svarta och turkosa tyg skor! :D  Behövs nu när våren/sommaren är här! :)  Dock måste jag erkänna att de blev lite kallt idag när jag hade så lite kläder på mig... Men sen vid 4 tiden blev det varmt och gott!! :D  Idag hoppade jag med Tamira och de gick SUPER bra !! Så är sjukt taggad till tisdag nu då!! Hoppade 1.10 med henne!!  Och vi värken rev eller fick något stopp!! :D  Känns som om de börjar lossna lite nu!  Så all möda är värd när dessa ljusa stunder kommer!! :D 





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0