A wonderful morning!

En härlig morgon idrott på 45 min har man ju gjort i morse!!  Svettigt blev det!!  Så de va riktigt skönt att få komma hem och ta en dusch och äta vindruvor!! :D  Har även köpt smink svampar för kommer en halvtimme innan lektionen börjar... Så då hinner man med det!! ;)   För jag har råkat tappa bort mina.... Lite slarvig är jag ibland!  Råkade tappa bort mitt bankkort igår!! Men som tur hittade jag det sen på kvällen! Men fatta vilken panik som uppstod när jag inte hittade det!! x'D



Dagens facelook:

Kör väldigt neutralt bara lite foundation, solpuder och mascara!! :) 


Outfit;






Tänkte först denna outfiten;

Men den får jag ta någon annan gång ;) LOVE den oranga väst tröjan!! :D

Nu ska jag käka lunch så vi hörs later!! ;)

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0