A WONDERFUL DAY!

Har haft en UNDERBAR dag!! :D  Solsken och träning!!  Kan ju knappast bli bättre ;)  Tränade Medel med Olivia idag! Kändes dock lite tidigt att gå i kortbyxor och trekvarts tröja!  Men om man vill ha sommar så får man skynda på den lite med sommar kläder!! ;D  + Olivia hade också sommarkläder! Så kännde mig inte så konstig då ;)


Efter träning med Olivia så bev det upp till stallet och rida! :D  Hoppade idag med lilla pollen!! :) Och jag är SKIT GLAD!! haha! x'D  Nä men de gick awesome! SÅ hur kan man vara något annat än glad!?  Avstånden stämde perfekt och hon hoppade i typ alla lägen (de lägen som jag höll mig lugn) Har inte riktigt fattat hur otroligt viktigt det är att jag inte glömmer bort att hålla om + vara 110 % säker på att vi ska hoppa vilket läge vi än hamnar i! Så är azz glad över det! Dock börjar man bli ihågkommen om skolan!! Så blir till att gå upp kl 6 så man kan fixa till de saker som man har försummat under denna underbara lång helgen!! + att min dator är SUUUUUUUUPPPPEEEEEEERRRRRR SEG!! Usch!  Håller på att dampa lite lätt på den.... Menmen Sov Gott! För nu är de skola imorgon och då måste man vara pigg o glad ;)




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0