À VERY good day!! :D

Nu bär det av till stallet i detta härliga vädret!! :D just nu har man kort byxor och T-shirt! Har nämligen haft idrott först gjorde man Cooper testet som visst bara är två km och inte tre som jag trodde !! Haha xD fick 9.40 min på det så MVG nivå! Bara en inlämning kvar i idrott sen blir det MVG (om jag får det på uppgiften!) :D happy! Spelade även brännboll som jag suger på... Men tror att klassen kommer lyckad bra i turneringen ! :) hoppas att de är många som kommer bara då! ;)


Redovisningen i bilden gick bra är ju dock fortfarande nervös... Men har blivit MYCKET bättre!! :D sedan gick svenska prover helt okej. Glömde dock skriva de 7 döds synderna och de 7 bragderna (eller vad de heter! De är dom där tro hopp kärlek osv...)


Nu är de träning på G. Näst sista Jens träningen "/ men ska kämpa till tusen fast måste erkänna att jag längtar lite till att ta en dusch.., men de får vänta 4 timmar innan det händer! Nu ska jag njuta lite av att busschaffören läxar upp folk vart de får hoppa av eller kör förbi de som inte står rätt xD PMS maby? ;) haha! Och har ju självklart köpt en cola light! (älskar ju den onyttigaste!! Hehe)

(bilden är från torsdags!)
Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0