A stone from my heart is gone!! Now it´s just the littel ones left!!

OMG!!  Fan va glad jag är nu!! :D  Har övat lite till Svenska provet!  Dock så känns de inte jätte bra inför det imed att jag bara har svarat på 11 av 15 frågor.... (det är typ som a och b i de jag hade kvar...) Så kommer ju inte hinna öva till allt som jag har kvar imorgon!! Men hoppas att de går bra!!  :)  De jag är sjukt glad över att jag har nästan skrivit 4 sidor med fakta om Hare Krashna!!  :D  Så jag och Matilda har bara lite kvar att jobba nu!! :D  Ska ju vara inne på onsdag...  Usch vilken panik jag hade innan! Men nu är de som en STOR tyngd har lättats från hjärtat!! :) 


Kollade nyss på Älskling, du har blivit en tjockis!  Alla som är med i de programmet måste VERKLIGEN älska varanndra för sånt kan verkligen förstöra förhållanden....  Men kände mig JÄTTE pepp på att träna!! Men vill ju inte gå ut och springa för de ska vi göra imorgon på idrotten så nu blir de att göra lite övningar på pilates bollen!! Va ju typ en vecka sedan jag använde den senast!?  Shit har verkligen börjat bli lat nu de senaste.....  Men ska lägga mig relativt tidigt ska ju upp lite innan 6 imorgon!! Börjar ju 8.15 imorgon... :(  Inte pepp på det!!  Menmen måste ju träna på matte! Ska packa väskan nu dagen innan! 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0