A photo says more then a tusen words!!

Åhhh gud vilken rolig dag de har varit....  Nä men skolan var faktiskt bra och rolig!! Hann även sola typ en timme när jag kom hem!! :D  Erkänn att nu är man SUPER taggad på att lovet ska börja!!  Ska vara 20-25 grader hela veckan! :D  så nu gäller det att göra klart allt i skolan så man slipper ha en massa saker som man blir stressad över!  För de är ju 1 Juni som ALLA betyg måste vara satta (i de avslutande kurserna).


Det är därför den här senaste 1 och en halvtimmen inte har varit den roligaste.... Har nämligen börjat med mitt religions arbete Hare Krishna!!  Lite jobbigt är det för sen måste jag även plugga till Svenska provet som man har imorgon!  Så det är de två som jag fokuserar mig på idag!! Ska fanimej inte ha någon inlämning kvar till nästa vecka!! Utan All or Nothing denna vecka!! 



Men nu ska jag ta en dusch och sedan plocka upp där jag slutade med religionen.... Något säger mig att jag inte lär kunna fortsätta kolla på Laguna Beach idag.... :( 

En bild säger mer än tusen ord? ;)


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0