You try as hard you can but it not always enoguh !

Nu blir de praktiken!!!  Försov mig så har fått stressa runt som en galen liten höna ;)  haha nä men nu är de bara att platta till håret sen är man klar!! :D  Så lär ju hinna med bussen ;)  


Igår så gick de azz bra i första klassen sen i andra min första LB (1 meter) på Tamira! Så fick jag två stopp och förmodligen en rivning "/  Fast nu kan de ju bara gå bättre ;)   Men Borås kommer inte in på Min topp 3 lista över favorit ställen att tävla på !! x'D  För de tog typ 7 timmar!! :O  Sedan skulle man hem och allt ju.... Men de blev ett stopp på donken innan hemfärden ;)   Fast Tamira var hur snäll som helst och gjorde inget dumt!! :D  Perfekt ponny att ha med ut på tävlingar!! Fast kan säga att fram ridningen och fram hoppningen var kaotisk!  Och alla fick typ dåliga resultat i LB:n !! :)  




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0