You do what you got to do!

Nu är de dags att åka till Borås!! :D  Eller först upp till stallet! Ponnyn måste ju också hänga med!! ;)  Är typ 162 starter samanlagt idag!! :)  Så Tagga Tagga!!  Haha! Nu blir de lite hejsan hoppsan men uppdatering om dagen kommer senare då ju ;)  Men håll tummarna eller tummen för mig!! :D  Kan ju aldrig skada lixom ;)
Imed om man tänker på de sista tävlingarna jag var ute på med Malaika...


Men imed att jag inte har så mycket att skriva som har hänt under en natt så kör vi lite veckans film!! :D














Har sett två surf filmer!  Måste säga att båda är bra men Blue Crush 2 vinner med en väldigt liten marginal! Sedan såg jag två dans filmer och där måste jag säga att de går inte att välja för båda var så bra!! Sedan har vi de två sista och mellan dem så vinner Love, Weeding and Marriage! och utav ALLA filmer så är det den ni MÅSTE se passar typ alla! Både rolig, pinsam och romantisk!! :D 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0