Yes, today is one of thoose days.....

Asså shit va sjukt trött jag var igår!! Kändes typ hela dagen som om man bara ville hem och krypa ner i sängen!! :)  Menmen va den tråkigaste/jobbigaste dagen på praktiken fick typ bara vika kläder på lagret (behöver galgarna som de hänger på!)  Men fick lära mig hur man tänker när man klär till ett skyltfönster! (Expo!)  Så de va roligt dock så var min docka inte så samarbets villig... Han var ganska stel menmen tillslut fick man äntligen på de där jäkla byxorna!! + han hade båda benen kvar!! x'D Haha de som jag var räddast för att de skulle ramla av eller nått!!  Men nu är de typ bara lära mig att knyta en slips så är jag typ fulllärd med att kunna styla en kille!! :)  För av någon konstig anledning kan de flesta killar inte knyta sina egna slipsar... Hmmm utterst konstigt!! :) menmen...!  Blev även lunch på PB med Jannike, Sis och sedan kom några från Sis klass... :)  Trevligt var de men kan säga att de var ungefär samma kvalitet på maten! Dock MYCKET äckligare att se den där hinken som man slänger allt i :(   Känndes som om man typ skulle spy upp maten "/ jaja Trevligt med kommunala skolor!! Känns som högstadiet igen!! :D 



Sen när jag kom hem (fick sluta typ två timmar tidigare!)  Så blev de till att sova lite! och käka bullar (första dagen som jag äter de på över en vecka!!? :O väldigt duktig för att vara mig x'D) Sedan blev de även att kolla på film och prata om Borås och kolla hur de ser ut där!!  LÄÄÄNGTAR verkligen till Söndag!! :D  Dock har jag ju lärt mig av tidigare erfarenheter att man inte ska ha några förhoppningar för då blir man bara besviken.... Menmen kan inte låta bli!! :D 


Dagen outfit;

Mys kläder!! Vädret ser ju så trist ut... Så då är de dags för lite vinter kläder att komma tillbaka!! Orkar verkligen inte ha vår färger idag! Kör kanske på med en färgstark halsduk eller nått!! 


Dagens facelook;



Makeup:

Kör hela stylingen väldigt neutral!! :)

Nu blir de till att packa väskan, bädda sängen och plocka undan lite på golvet... Har ju hårfön, plattång och laddaren...



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0