Konstiga bussar = Jönköping? nu.....?

Nu har man gått upp tidigt och så är man redan i skolan!!  Känner mig duktig ;)  Men nu blir de att vänta på Matilda så att den andra Mathilda kan bli sminkad + testa byxorna!! :D   Den vita skjirtan blev VERKLIGEN over size... Menmen snyggt ändå man får ju styla till de ;)  Men allt annat verkar bli toppen!! :)  och spännande de ska bli kanske köper en kaka/muffins som jag kan äta hihi ;)  Har ju fått lite pengar på kontot så tog ut en 50-lapp!!  hihi resten måste jag ju spara !! :D


Men asså sådan sjuk sak ! Man MÅSTE använda bilbälte eller bussbälte kanske de heter för annars kommer de här "poliserna" eller asså de kontrollanterna som är civilklädda och kan böta en på 1500 kr!!?  :O  chockande!!  Men som tur har jag aldrig nu de senaste suttit på en buss med bilbälte x''D Dock satt jag på en konstig blåbuss idag hmm.... Kanske de ska byta ut till speciella blå bälten?  :)  Får se ;) 





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0