U just showed your true colours!

Life is a hell but u love the burning ;)  Hahah nää men de ä lite jobbigt när man vill rädda någon som inte går att rädda... :(   (detta är allt jag kommer att skriva om de VERKLIGEN personliga sakerna i mitt liv!)


Men Snart blir de träning på gymmet !!  Har ju våran "utmanings" uppgift!  Så ska ta och gå på gåbandet, cykla, balans brädan och sen knäböjningarna!  :)  Får se hur svettig ja blir!!  Sen ska de ÄNTLIGEN bli Jens träning!! Ska bli roligt att säga de bra resultaten jag fick i lördags!!  :D  Efter det så blir de en hårt Core pass med Olivia!! :D:D  Tränade ju bara en gång förra veckan... :( 


Men glömde säga att igår ringde de från Wecall upp och sa att jag kunde få jobbet om jag fortfarande ville!!  Men jag ville inte det... För jag har inte den tiden "/  + jag kunde inte gå på deras "lärlingskurs" som är idag... Så bli inte sur på mig när en telefonförsäljare ringer till er ;)


Gossip Girl is starting!




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0