TTTTOOOOOPPPPPEEEEEENNNN!!! got it??

Nu blir de snart skolan!!  Eller idag ska man få lära sig något nytt och spännande!! Nämligen hur man gör gele naglar!! :D  eller tippar (vet bara att de har med naglar att göra!!)  Ska bli sjukt roligt att testa tror dock inte att naglar är något som jag vill hålla på med... Menmen man vet inte förrens man har testat ;) 



Igår va kalaset lyckat och jag fick Godkänt av städningen på mitt rum!! haha! x'D  Och så har vi även anmält mig till Borås nästa vecka!! :D  Så just nu är livet TOOOOPPPEEEENNNN ;)  haha!  Fick även två försenade presenter så nu har man tvåhundra spänn extra!!  De ä ju aldrig helt fel ;)  Fast bäst skulle va om man delade upp när man fick sina preseneter för då skulle man typ aldrig behöva ha problem med pengar! Handla kläder när man vill ;)  Skulle inte vart fel!!   Men igår på kalaset så lekte man faktiskt med barnen eller jag satt mest och skrattade medan Sis och Jesper lekte med dem!!  Fast Sis skulle ALDRIG kunna jobba som dagisfröken!!  Barnen slog i sina huvuden typ hela tiden men de va lika glada för det x'D haha!!



Dagens outfit;




Facelook:





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0