Training does the life much funnier!

Nu är de dags att ta bussen in till stan för ett Medel pass med Olivia!! :D   Är mycket piggare än igår !!  De där extra timmarna med sömn hjälpte nog ;)  Men nu på morgonen har jag inte hunnit göra så mycket men måste verkligen ta tag i att städa rummet!!  och göra lite läxor så har ju inte en världs rolig dag framför mig... Men när de är över så kommer jag att JUBLA!! :D  hihi Nä men jag kommer vara sjukt glad!


Men denna morgonen har jag anmält mig till FEL zon i Sveland cup för vi i Jönköping tillhör inte sydzonen :(  Så får vänta tills mama kommer hem sen blir det att ringa och ändra detta "/  Lagom pinsamt såhär....



Mina nya tränings byxor!! Nu är jag inte utanför längre ;)


Snygga tränings kläder ;-)


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0